Har fastnat.....

Min humor är väldigt Christellig och nu har jag totalt fastnat i detta med synonymer
på att vara lite korkad..

- inte riktigt hundra
- inte den skarpaste kniven i lådan
- hönsen är på frigång
- inte plogat ända fram
- lampan lyser inte
- det är ingen hemma
- alla hästarna är inte inne

Nya:
- hissen går inte ända upp
- inte riktigt framme
- omöblerat där uppe
- det ekar där uppe

- motorn är igång men ingen bakom ratten.
- lyset är tänt men ingen hemma.
- cornflakespaketet är inte fyllt.




image204image205

Hjälp mig gärna med fler, jag fyller i så fall på listan
Tack ni som tipsat mig


.

Reaktioner
Postat av: ejmis

Hissen går inte ända upp.

2008-03-09 @ 10:56:39
Postat av: Margaretha

Omöblerad där uppe....
Inte riktigt framme....
Go söndag
Margaretha

2008-03-09 @ 11:43:31
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: ejmis

Det ekar där uppe.

2008-03-09 @ 12:12:49
Postat av: Lena

Motorn är igång men ingen bakom ratten.
Lyset är tänt men ingen hemma.
Cornflakespaketet är inte fyllt.

2008-03-09 @ 18:22:19
Postat av: Marie

Här kommer mera "hjälp"; Hjulet snurrar men hamstern är död. Inte alla hönsen hemma (den var nog ganska gammal va, och inte olik din med frigång) å så min farvorit...inte så "kul" kanske, men mycket passande ibland..."intelligensbefriad"

Kram och ha en bra helg!

"Din fanklubb" ;-)

2008-03-14 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0