Allt klart

Dvs toan är blänkande ren, vitrinskåpet och glasen putsade. Dessutom
har jag tittat på Oprah och Gilmor Girls. Ätit en mycket enkel lunch och nu
väntar jag på dotter nr 1 eftersom vi ska till hästarna.
Den lille, Lukas av Åbarp, går nu med en valack så han är så lugn och
fin när vi tar in och hanterar honom.

Dessutom har jag ökat på mina länkar, tittade på vilka som kommenterat i
min blogg och länkade. Har jag glömt någon så snälla meddela mig...jag
är ju lite glömsk.

image149

Sen är det stormvarning, IGEN.. Suck


Reaktioner
Postat av: Mia

Men usch, vad du har varit flitig! ;-) Du ska bara slappa när du är ledig...

2008-01-31 @ 18:46:08
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Anneli

ha, ha, ha - exakt hur roligt vore det att se mig i rosa pumps i Thailand - tjoho!! Usch för storm...här upp i nordvästra Götaland snöar det och stormar för fullt...

2008-01-31 @ 21:28:39
URL: http://nygamlajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0