I morgon....

...ska vi till Malmö, maken och jag. Vi ska köpa kryddor i saluhallen,
garam masala och nordindisk curry.
Äta lunch på något mysigt ställe och sen ska vi avsluta dagen på
konserthuset i Malmö där vi kommer att njuta av denna enorma artist.
En riktigt mysig dag för mig och maken.
Hinner nog ner om hamnen också för att kolla in båtarna. Behöver ju en
bra båt för att min dröm ska slå in.....
image163
att få ta mig ner mot medelhavet via kanalerna i europa...
Ja ja, drömma kan man, drömma ska man, drömma bör man....

I varje fall hoppas jag på en bra lördag.....:o)

Reaktioner
Postat av: Christel

Hej hoppas verkligen att du får en go dag i Malmö imorgon och att väder o vind e med er. Jag har länkat till din blogg från min sida och jag hoppas att det inte gör något. Va rädd om dig Kram från Christel

2008-02-15 @ 21:42:04
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: yvonne

Låter hur mysigt som helst. Hoppas ni får goväder åxå. Ha en trevlig lördag!

2008-02-16 @ 11:39:01
URL: http://ygradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0