En jul med stenar


Denna julen går i gallstenarnas tecken. Har inte haft några problem med gallsten sen förrförra sommaren. Men i år fiade jag julafton på akuten. Har ett femtontal stenar enligt ultraljudet och inga som helst dietförslag. Enligt läkaren spelar det ingen roll vad jag äter, börjar stenen vandra så gör den.. Usch..

image57image58image59

Dom är nog inte lika vackra som dessa stenar men det känns bättre med vackra bilder än de som ligger i min kropp.
Kanske ska jag för första gången denna jul försöka mig på lite julmat idag??? Vi får se.
Resten av familjen har spelat spel och mått bra vilket är en himla tur.. Mest har dom spelat...

image60

Har hört hur ljudnivån stegrats framförallt dotter nr 1 som hela tiden bedyrat att hon inte försöker fuska...va??
Har en fortsatt skön jul på er där ute i bloggvärlden...

Reaktioner
Postat av: ejmis

Åh vad tråkigt för dig! Hoppas du snart mår bättre.

2007-12-25 @ 12:21:33
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Å fy fasen! Jag opererades förra sommaren, så nu har jag ett antal (o)vackra stenar i en burk i badrumsskåpet! Fråga mig inte varför jag har sparat eländet... *suck*

2007-12-30 @ 13:09:00
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0