Vad bloggar man om..


...när man inte är road av Let´s Dance och totalt skiter i vem som åker ut?? När man inte heller är intresserad av Gynnings, enligt min åsikt, urusla program...?? Inte har en tanke på delta i alla dessa tävlingar....(vinner ändå aldrig)

Tja...melodifestivalen finns ju alltid...och den tittar jag ju faktiskt på. Men där är jag lite rädd för att många tyvärr röstar på Carola och henne tycker jag definitivt inte om...hon bara skriker och uttalar sig om ämnen som hon helt enkelt inte begriper...
Hon är inte den skarpaste kniven i lådan...hissen går inte ända upp....hönsen är på frigång....osv (ge mig gärna fler såna uttryck).

Men om jag skulle få för mig och rösta ikväll så kommer Sibel få min röst.....hennes röst är underbar och jag skulle gärna se att det var hon som knep en finalplats. Och, Ja Kajsa, jag ska rösta en gång för dig...jag lovar.


image203

Kajsa kelandes med vår Afro (Minafrodite)

Ha en riktigt skön lördag på er alla...



Uppdatering:
Tack Mia för "det är inte plogat ända fram", har också "det är ingen hemma" och "lampan lyser inte" "hästarna är inte i stallet"
Måste även göra en pudel vad det gäller melodifestivalen.....hade fel vad det gäller Carola.och hur vi röstar.....hon stöp. (måste bli lite snällare Christel)
.

Reaktioner
Postat av: Margaretha

Nä , jag håller med om att det e ointessant vem som åker ur Lets dance.
Men melodifestivalen skall jag nog titta på.
Ha det gott
Margaretha

2008-03-08 @ 17:30:00
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Mia

Jaaa, ibland "är det inte plogat ända fram" heller!!

2008-03-08 @ 18:12:54
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Den här människan

Tja, man kan ju alltid blogga om dagens outfit och vad man ska äta till middag de närmaste 14 dagarna :-D obs ironi

2008-03-08 @ 19:20:27
Postat av: soffie

Åå va goo bild!!
jag brukar lägga in lite reseberättelser när jag inte har nåt speciellt att skriva om,det kan jag skriva hur mycket som helst om!!
Må så gott ikväll!!

2008-03-08 @ 20:07:58
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: yvonne

Härlig bild!! JA SOM MAN ÅSÅ KAN SÄGA "ALLA HÄSTARNA ÄR INTE INNE". HÅLLER FULLSTÄNDIGT MED DIG OM CAROLA,HON ÄR BÄST NÄR HON HÅLLER MUN STÄNGD.HA EN BRA DAG.

2008-03-09 @ 09:28:56
URL: http://ygradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0