Ingen har nog undgått att jag inte...


image236

....gillar chefer. Med det menar jag inte att vi inte behöver chefer...jag
menar att jag inte behöver någon. Jobbar helt enkelt bäst när jag inte
blir kontrollerad och ifrågasatt. Vet att jag är bra på mitt jobb dessutom.

Men idag gillar jag min chef riktigt mycket. Det var nämligen ok att jag
flexade ut idag och imorgon trots att jag inte har fullt så många timmar
tillgodo. Hi....jag är ledig....så gött.

.

Reaktioner
Postat av: amonym

fy för chefer som är kontrollerande och ifrågasättande. De ska vara uppmuntrande och ställa rätt frågor så att man utvecklas o lyfts! Så de så!

2008-03-29 @ 16:26:22
URL: http://amonym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0