Älskar denna

Återigen en stripp med min favorit Elvis. Men nog börjar han bli väl lik
mig??? Nog en del av oss bantare som känner igen oss.........................


image145


.

Reaktioner
Postat av: marie

jag skulle behöva själv gå ner i vikt, men det är allt trögt.
men så är det, har börjat att promenerat, flera gånger i veckan, och att röra på sej mera i vardagen.
som att städa vinden, märkte jag var motion, jag bar runt på grejerna,hehe.
jag får börja städa mera.
ha dä

2008-01-29 @ 18:30:35
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:

Jodu... det var tufft och är väl fortfarande emellanåt.
Vilken underbar och osjälvisk mormor dina kottar hade när dom var småkottar.. härligt ju!!
Klart hon är en riktig hjältinna, ingen snack om saken :D

I morgon ska vi ut en sväng om nu inte dom har feber
Det börjar ge sig med det också nu... hoppas jag.

Ha det gott och kram!

*******************
Jag flyttade i somras och fick längre till skola och dagis..
Gick ner en 14 kilo på bara promenaderna till och från dagis och skola och lite sundare mat tänk hade man ju också, det gjorde väl sitt.

Kram!

2008-01-29 @ 21:52:47
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0