Okey, så här är det...


...raden är inlämnad, ett system på 640:- pix som jag har gjort
eftersom det var min tur denna lördagen. Dotter nr 1 är något kaxig
då hon vann lite pengar förra lördagen, fick tre rader med sex rätt.

image174

Sen har jag lite att redovisa.......
....den heliga anden.....anka = and (sa aldrig att det var humor
av hög klass, bara min klass)

....fem fel, ja naturligtvis...ni är inte där....jag är inte där....
....snygg bartender (bra sagt okänd "komentarare")...drinkarna är inte där...
....och de salta jordnötterna fattas oxå...

..sen håller jag med dig, Mia mitt i maten, eller Miasol mitt
i rabatten, eller...(sluta nu Christel, fniss)....stolarna var inge vidare..
men visst hade vi varit någe vidare på dom...

Men bara hästkrakarna springer rätt är ju detta lätt fixat

.

Reaktioner
Postat av: yvonne

Hallå där. Har åxå gjort några rader,kanske vi kan dela på potten.

2008-02-23 @ 16:26:37
URL: http://ygradin.blogg.se
Postat av: Mia

Din lilla toka! *S* Kul att jag hade liiiite rätt i alla fall men dina fem fel är klart överlägsna!

2008-02-24 @ 07:16:42
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0