OK, på begäran


Bageriet
, matbröd: No no, GI vet du..
bageriet, kaffebröd: Big no (fast ääälllskar vaniljhjärtan)
Blomsteraffären: Den där maken, den raringen, köper rosor till mig
Smycken: Nja, kan inga märken
Pizzan: Äntligenen jag kan ett svar, Torino i Hlm, inbakad med chutney och fläskfilé
Thaibuffén: Litet ställe i Hlm, fd korvkiosk
Fiskrestaurangen: Skillinge hamnkrog
Kameran: Mobilen, tyvärr
Bil: Ja, gärna
Moped: Mycket gärna, en bak på Kotten
Handelsträdgård: Va?
Tv-serien: House
nätet: Bloggar
Filmen: Tja, många, men gärna Zorba
Boken: "I namn av de mina"
Resmålet: Tellus
Drycken: Ha ha, rödtjut så klart
Badlakan: Ja tack
Sängen: Ännu mer Ja tack
Shoppingstället i egna staden: Urusel shoppare
Staden att bo i: Tja, gärna Ystad eller Sölvesborg
Storstaden: Köpenhamn, min rätta huvudstad, fast Rio är inte dumt de heller
Landet att shoppa i: Fortsatt urusel shoppare
Nöjet i huvudstaden: Solvalla, elitloppet, och Lukas som vinnare...jippi
Morgontidningen: Tidning?? Glad om jag kommer upp överhuvudtaget

Om någon får för sig att göra samma lista, ge mig en liten hint så jag kan kolla in den, Ciao

Reaktioner
Postat av: Helena

Ha,ha kul att läsa din lista.
Ha det gott.

2008-02-13 @ 22:44:48
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Mia

Jag gör den i morron... *L*
Men din var förbaskat kul att läsa!

2008-02-14 @ 19:14:16
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: yvonne

Blir lika glad varje gång jag läser en blogg och får mig ett gott skratt.Kul att läsa din,kan tänka mig att min skulle vara ganska likt din. Haha.

2008-02-15 @ 06:44:06
URL: http://ygradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0