Mörker

Igår försvann elen klockan 19.00. Totalt mörker rådde
fram till ca 23.00. Som tur är har vi braskamin som värmer oss.
Hade en tanke på att titta på antikrundan men det sk-t sig.

image151

Fast lite mysigt är det ju, levande ljus som enda ljuskälla,
varmt och skönt med vinden vinande runt knuten.
Idag ska jag:
 - fixa med hundens päls, klippa och dona (gud vilken rediggreta jag är)
 - dammsuga, (tvi vale)
 - slappa (lite bättre)
 - hålla eld i brasan (eller ta mig i det samma)
 - ha det gött ( Oh yeah; halleljuja)

Ha de ni å......;0)


Reaktioner
Postat av: Helena

Visst var det otäckt igår. Knappt man ville g ut med hunden. Antikrundan fick jag se, hoppas den går i repris till dig. Ni drabbas ofta där uppe :0(
Hoppas du klarar dig ikväll.
Ha det gott.

2008-02-01 @ 08:09:27
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: ejmis

Vi klarade oss från strömavbrott tack och lov.
Ha en bra fredag!

2008-02-01 @ 10:06:38
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0