Bilder från morgonen

Som ni nog alla vet så älskar jag helgmornarna när jag går upp
tidigt och tar ut hästarna.


image278

Här är Afro,ute i hagen.

image279

Dotter nr 1 med en kelig Lukas. Inte ofta han är så kelen som idag.
Är mest lite bitig och busig, det bitiga gillar inte jag. Är ännu inte helt
säker på att hantera honom, det är ju bara cirka ett kvarts år som jag
vågat hantera hästarna. Med tanke på det så är jag en fena på det nu.


En fråga till er som har katt. Blir inte av med öronskabb på en av katterna.
Har försökt med olja i örat som veterinären sa, har även testat Frontline vet
men katten kliar sig fortfarande.... Hur gör ni? Goda råd?

.

Reaktioner
Postat av: ejmis

Frontline brukar ta skabben så troligtvis träffar er katt någon annan katt med skabb som smittar er katt igen. Så var det för oss för några år sedan men efter att vi även behandlat grannens katt så har det inte varit några problem. Ha en skön söndag!

2008-04-13 @ 11:36:28
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:

Tack vännen!

Ja ska se när han är ledig, så får du låna honom *skratt*

Ja det här med hostande är ju så jobbigt, bläh!!
Det riktigt suger musten ur en och man är så attans trött..

Ha en underbar kväll!

*Kramar om*

....................

Så fina pållar..
Hanna skulle trivas som fisken i vattnet bland hästarna.. hon är ju hästtokig min tös *ler*

2008-04-13 @ 18:36:08
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com
Postat av: anneli

förstår att du älskar helgmornar med hästarna, ser helt underbart ut!

2008-04-13 @ 22:00:26
URL: http://www.nygamlajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0