Swinoujscie

Nu är det dags för konferens i Polen. Det är vi vägledare inom särskolan i Skåne som förhoppningsvis
ska arbeta oss samman.... Har tittat på smhi:s site och det kommer att blåsa som fan, vilket
är typiskt, det har det gjort var gång jag åkt dit och då gungar det utav sjutton.

image216

Här är en bild över en av ingångarna till den sk gränsmarknaden där man kan köpa allt mellan
himmel och jord. "Äkta Huga Bossa, made in Polen" . Men det gräsligaste var nog den gången
många av dom spelade Vinkingarnas cd på tyska...hujedamej va hemskt...
Christer Sjögren förföljde oss...

Tur dom har god öl och korv

Ett hårt jobb men någon måste göra det....phuu


Reaktioner
Postat av: yvonne

Hoppas resan blir givande.Är glad att det inte är jag som ska fara,har fruktansvärt lätt för att bli sjösjuk.Det är så jäkligt att sitter jag på fel ställe i båten så känner jag av efterdyningarna.Å du drick nu inte för många öl.Hihi.

2008-03-11 @ 21:06:35
URL: http://ygradin.blogg.se
Postat av: A

Jobbar du inom särskolan ? Det har jag inte förstått..... Var jobbar du då?
Hoppas det blir en trevlig resa =)

2008-03-11 @ 21:47:05
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: ejmis

Trevlig resa! =)

2008-03-11 @ 22:26:20
Postat av: Nattrumlaren

Inte en Christer Sjögren så långt ögat kunde nå men däremot världens bästa Pontare, alias kotten. Super duper rolig o javisst lärde vi oss ett och annat. Christel, du förgyller tillvaron varje gång. Kramiz

2008-03-18 @ 11:24:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0