Läs mig, läs mig, läs mig

Vilket är viktigast? Att skriva och uttrycka sig eller att så många som möjligt läser det man skriver. En del bloggar är mer som "klubben för inbördes beundran" där det krävs ett visst  sätt att uttrycka sig på för att bli medlem. Är det kanske som i skolan, att man fortfarande vill tillhöra de coola gänget, detta även som 30-40 åring?
Bloggar man runt verkar det vara tävlingar som är ett viktigt sätt att få läsare. "Om du länkar till min blogg så vinner du denna xxxxx".
(Länkarna förresten, var inte det en nykterhetsrörelse?)
Men nu ska jag göra alla som vill bli länkade en tjänst...jag ska länka till er.
image223

Varsågod..en utmärkt länk till er alla, lite kinki men fräck  :0)


Reaktioner
Postat av: christel

Hallå där mitt i tidiga morgonen..Du har väl inte stuckit iväg till Blåkulla än ?
Vill bara önska dig en riktigt Glad Påsk med mycket godis o Ägg..Sköt om dig Påskkramar från mig /Christel

2008-03-20 @ 04:41:38
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: Marie

Hahaha...vilken bra reflektion...jag har tänkt samma sak!!! En trevlig påsk på dig!

2008-03-20 @ 18:35:57
URL: http://www.alltiallon.se
Postat av: amonym

haha! Det var en vass reflektion.... alla söker vi bekräftelse hela dagen lång=) Tack för den utmärkta länken...hihi

2008-03-21 @ 19:43:12
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: Göte Børge

bra skrivet. Jag känner mig inte träffad. Bara lite länkad

Postat av: Pialotta

Jag skriver blogg för båda sakerna, men tävlingarna skippar jag.. ser oxså var dag att det kryllar av just tävlingar och det ska länkas hit och dit.. det där fullständigt struntar jag i. Gillar när bloggare kommer tillbaka, då är det ju bevis för de gllar vad jag skriver eller förmedlar i min blogg. MEN så klart är det kanonkul när någon som aldrig varit inne på Kafferasten kommer o tar sig ett snack.. kollar alltid tillbaka ..
Jag vet inte om du varit hos mig tidigare, men jag tror det:-) Du är alltid lika välkommen som alla är (om de sköter sig) inget dravvel på Kafferasten.. då låser jag dörren;-)
Jag tycker absolut inte man behöver ha ett visst sätt att uttrycka sig på .. alla är vi olika så det så.. kriti både positivt och negativt får man tåla.
Tjingeling o ha en trevlig fortsatt Påskafton.
Själv har jag bakat mest hela dagen .. inget vidare väder här nere nu.

2008-03-22 @ 18:28:45
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0