Imorgon börjar allvaret

Jullovet är över och eleverna kommer tillbaks imorgon.
Har säkert ringt till 10 företag angående praktikplatser men inget
napp fick jag. Ibland är det som förgjort.. grrrr
Det ingår i mitt arbete att setill att alla elever har en planerad sysselsättning
efter studenten (gymnasiesärskola) och det blir ju inte lättare av att det är så
förbenat svårt att få företagen att ta sig ann våra ungdomar. Kommunerna
har jag totalt gett upp med.

Tempelriddaren, filmen om Arn, var mycket bra och trots att jag läst
böckerna längtar jag till nästa film.

Reaktioner
Postat av: Mia

Jag tyckte också den var bra och tänker INTE missa nästa film! :-)
Skicka dina praktikanter till mig, jag har hitills aldrig sagt nej... *L*

2008-01-07 @ 18:40:28
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0