Igår & Idag

Igår
Var jag på kingshead i Hässleholm. Vi firade av vår skolkurator som valt att sluta
på vår skola.
En trevlig kväll med många skratt. Bildade en alternativ festkommitte,
tydligen finns det en som vi då inte anser gör ett bra jobb. Inga fester finns planerade...

Idag
Är jag ledig, Har tagit ut komp torsdag & fredag och ska bara vara ledig. Några små
projekt har jag på gång, badrummet ska storstädas, vitrinskåpets innehåll ska
diskas då det är otroligt dammigt

Men jag ska också.....
image146
...ta det lugnt.

Reaktioner
Postat av: marie

även om den inte är sann, så finns det likartade berättelser, som är sanna.

jag städar oxå, man kommer aldrig ikapp.

ha dä

2008-01-31 @ 12:02:32
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0