Gör ett försök då..

...och berättar om sju sanningar om mig som ni inte vet.
Detta för att jag blivit utmanad av solgudinnan och när en gudinna utmanar lyder man ju.

◊ Jag är en dj-l på att plocka svamp

◊ Jag är född inom hotell och restaurangbranschen

◊ En dröm för mig är att segla genom europas kanaler ner till medelhavet

◊ I själ och hjärta är jag ganska lat

◊  Principfasta människor skrämmer mig

◊ Jag har mycket svårt för att underordna mig inför en chef

◊ Jag är utbildad, kock, kallskänka, mentalskötare och nu studie- och yrkesvägledare

I min tur så utmanar jag alla de som jag besöker och specifikt mina två kottar

Kalaskatten och minafrodite.

Reaktioner
Postat av: ejmis

Kul att läsa dina sanningar =)

2008-01-20 @ 12:00:46
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0