Första arbetsdagen

Så var den gjord, den första arbetsdagen på året. Inte jättestressigt, eleverna har ju fortfarande lov. Men trogen mina nya ideal började jag med en halvtimmes stavgång innan frukost. Äter frukosten på jobbet, ägg o bacon som jag fixat till dagen innan.
Svarade på en massa mail och sorterade bland alla papper. Blev säkert en halv sopsäck i strimlaren men nu är kontoret rent och fint. Fast vad ska jag då göra imorgon????
image71

Nä, sova kan jag inte göra. Kanske hittar jag någon förvirrad själ som jag kan vägleda.
image72

Berättar imorgon hur det blev.

Reaktioner
Postat av: Helena

Jobbar du som rektor?
Ha en bra kväll.

2008-01-03 @ 17:40:49
URL: http://solgudinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0