Nej, nej, nej

Om det här tycker jag inte..... Nu vill regeringen ge sig på komvux, privatisera.
Nej nej nej säger jag. Visst, många privata utbildare kommer att starta
komvuxutbildningar i våra större städer, men hur många kommer att vara intresserade
i vår glesbygd??? Jag arbetar som studie- och yrkesvägledare och har lite koll på
utbildningsväsendet och på ungdomar som inte fixar skolan. De ska välja gymnasie-
program när de är 15-16, samtidigt som hormonerna hoppar jenka i kroppen. Tro f-n
att en hel del av dessa ungdomar kommer att behörighetsläsa på komvux....
Även om dom bor i Norrland...


image158






Reaktioner
Postat av: A

Jag tycker också att det är för jävligt...rent ut sagt.
Blir så irriterad på alla dessa försämringar =(

2008-02-07 @ 14:46:53
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0