Söndag

Så va det söndag igen. Helgerna springer iväg alldeles för fort.
Var hos syster yster och frossade i kalkon, potatis, sås samt diverse tillbehör. Vikten tog säkert ett skutt upp och insulinhalten bröt nacken i hoppet.
Har ju trots allt lyckats göra av med ett tiotal kilon och vill inte ha tillbaka dom, låt dom ligga kvar om ni hittar dom, någon annan kan ju behöva mina gamla vikter..
Men imorgon är det måndag och nya tag ska tas, jag ska fan i mej ner till storlek 38-40 igen.
Kajsa, du måste lära mig hur man lägger in bilder på bloggen......en date om detta i veckan?

Reaktioner
Postat av: kajsa,

jag vill ju alltid dejta dig mamma!

2007-11-05 @ 11:14:50
URL: http://kalaskatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0