Mycket snack och liten firma


Återigen söndagskväll.

Helgen har varit skön och god, lammsteken smakade Grekland och rödvinet medelhavet.
Hästarna är på plats och maken har har blivit befodrad till förste stalldräng. Tydligen fixar han det utmärkt vilket gläder en fegis hjärta (mitt alltså).

Tyvärr blev det lite smolk i bägaren under em och återigen blev min lilla fina tjej nitad. Man kan verkligen undra varför??? Jag tycker att det som har hänt under hösten med den goa tjejen är helt fantastiskt. Från att ha deklarerat att hon inte ska flytta ifrån Åbarp förrän hon är 34 till att faktiskt bo själv tillsammans med hennes nya vänner M&M. Hennes fina lilla lya är välkomnande och mysig.

Men tjejen, vi vet att du är bäst även om vi ibland kallar dig för Kajsakattastrof

Kram

Reaktioner
Postat av: kajsa

tack mams, jag vet att jag är bäst :)

2007-11-12 @ 08:41:28
URL: http://kalaskatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0