Smått galen..

..men fortfarande snusfri....
Ha, jag tror faktiskt att det kommer att fungera. Måste dock börja röra på mig mycket mer om inte alla kilo, plus de nya, ska förbli borta. Börjar detta arbete idag med mina nya stavar som maken gav mig i julklapp. Har inte velat gå på detta med stavar men då jag testat någon gång på jobbet har jag ändrat uppfattning (typ pensionärsgympa o annat). Bra att man kan ändra sig, trots framrusande pensionsframtid.
Ha en go da ;o)

Reaktioner
Postat av: ejmis

Power-walk med stavar är perfekt! =)

2007-12-30 @ 16:11:16
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Helena

Hallå!
Så du har också lyckats få ett extra kilo över jul. Jag gillar inte ens julmat, tycker man kunde införa annat tex kalkon som i Danmark. Man är trött på den redan efter första julbordet ute. Nja,för mig är det nog all choklad som jag har problem med.
Jag får också ta mig i kragen igen efter nyår.
Ha det gott.

2007-12-30 @ 18:14:30
URL: http://solgudinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0