Jag är väl totalt galen som...

...försöker sluta snusa så här i festtider. Idag är det
den tredje dagen utan snus eller rättare sagt...

image61

Men jag ser det som ett uppehåll förutsakad av att jag varken
kunnat äta eller dricka.
Är nog den enda som gått ner 3 kg denna julen, mest vätska förstås men ändå.
Men just nu ikväll känns det för dj-t och suget skriker.
Men jag arbetar på att skrika tillbaks...
Håll tummarna :o/

Reaktioner
Postat av: Anonym

Trist att höra om dina stenar :( ...men gott att du verkar hålla humöret uppe...och se det positiva i det...en annan har väl gått upp det du gått ner *snyft*

Men va...sluta snusa nu??? Ok...bra gjort...och ännu bättre om du lär dig hantera suget...eller att skrika ljudlöst innan jobbet börjar igen ;-)

Kram på dig, hoppas att du klarade få i dig lite julamat i alla fall.

2007-12-27 @ 00:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0